Ważne informacje
Jak korzystać z Terminali Mobilnych?
Help Desk CSIZS
Zmiana nr telefonu Helpdesk systemu SI KDR
Karta Dużej Rodziny
Rejestr Żłobków
Adopcja
Świadczenia rodzinne
Orzekanie o niepełnosprawności
Dla Rodzica
Systemy IT
Pomoc społeczna
Komunikaty
Help Desk CSIZS
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej podpisało z firmą Softiq Sp. z o. o. umowę dotyczącą Centralnego Systemu Informatycznego Zabezpieczenia Społecznego (CSIZS) w zakresie:
1) rozwoju,
2) administrowania oraz usuwania Awarii i Błędów
3) wsparcia użytkowników
Firma będzie świadczyła ww. usługi do 12 września 2020 r.
W związku z powyższym wszelkie problemy dotyczące CSIZS należy zgłaszać na dedykowany helpdesk firmy SoftIQ:
strona www: https://hd.softiq.pl
adres e-mail: hd.empatia@softiq.pl
telefon: (32) 323 16 56
faks: (32) 323 13 55
Przekazujemy Państwu prezentację objaśniającą procedurę zgłaszania błędów w Centralnym Systemie Informatycznym Zabezpieczenia Społecznego (CSIZS):
Procedura postępowania w przypadku błędu w CSIZS
Instrukcja rejestracji konta na stronie hd.softiq.pl
Jednocześnie informuję, że umowa nie obejmuje usług dotyczących Oprogramowania Terminali Mobilnych (OTM) oraz Portalu Informacyjno-Usługowego Emp@tia (strona www.empatia.mrpips.gov.pl).